2011. nov. 13.

Livarp Projekt

Ahogy azt írtam ilentebb, elkezdtem csinálni Arpinux havernak egy logó koncepciót..

Hát itt meg lehet tekinteni, a remekmíveket:

http://taklertamas.deviantart.com/gallery/31020422

Szerintem az a legjobb amelyiken van alul a felirat..
Konkrétan ez:

Arpinux egy francia emberke, van neki egy nagyon egyszerű kis blogja, és fejébe vette, hogy készít egy
saját kis kezdőknek is használható Debian alapú disztribúciót Live CD formájában.
Namármost ehhez gyártottam a logót....
Remélem jó ötlettel szolgáltam, és felhasználjá akár változatlan formában is.
ha meg nem, akkor csak ötleteltem egyet......:-D

Jah, egyébként a logót Inkscape-pel dobtam össze.(természetesen Linuxon :-D)

1 megjegyzés:

DE-k WM-ek, satöbbi.. Mé útálom a Gnome-ot?

Mint az virtuális ismerőseim körében ismeretes, Openbox fan vagyok nagyon régóta. Mégsem ezt ajánlanám olyanoknak, akiknek nincs türelme/id...