2011. nov. 12.

Újfent írok a blogomba...

Újfent írok a blogomba... No nem mintha látnám értelmét, de lehet, hogy pár év múlva majd látom..
Az a helyzet, hogy az utóbbi évben(vagy kettőben) annyira el voltam foglalva mindenféle
dologgal, hogy a bloggal nem is foglalkoztam...
Kezdjük az elején:

Egyre mélyebbre ástam magam a Crunchbanglinux (ezáltal a Debian) megismerésében.
Közben elkezdtem fényképezni, és úgy találtam, hogy ez egy nagyon szép hobbi nekem.
Hogy a kettőt összekössem, elkezdtem szép HD háttérképeket fabrikálni a fotóimból,
hátha majd valaki szereti... Továbbá, alakítgatom az Openbox-desktopomat, most megint
ott tartok, hogy egy komplett Gtk/Openbox/Gdm/Tint2 témával fogok előállni hamarosan...
Persze nem szabok magamnak határidőt, hiszen sosem szabtam, mivel ez a hobbim,
és senki sem sürget. A Deviantarton írtam az én jó öregh Arpinux haveromnak, hogy
ha elküldi nekem a font típusát, amivel akarja csinálni a logóját az új saját live cd-jéhez,
akkor tervezek neki egy logót a jelenlegi alapján.. Remélem visszaír, mert szeretném,
ha tudnék neki készíteni egy nagyon szép, és frappáns logót....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

DE-k WM-ek, satöbbi.. Mé útálom a Gnome-ot?

Mint az virtuális ismerőseim körében ismeretes, Openbox fan vagyok nagyon régóta. Mégsem ezt ajánlanám olyanoknak, akiknek nincs türelme/id...