2012. nov. 26.

Személyes gondolatok az Androbittel kapcsolatban.

Olyan régen nem írtam már személyes dolgot a blogomba, hogy most meg is teszem.

Az a vád is érhetne az utóbbi pár hónapban, hogy "ez a csávó csak be kopipészteli az Androbites cikkeit"... Pedig az az igazság, hogy a cikkeket mindenkinek szánom, csak az Androbit lett egy olyan médium számomra, ami szélesebb rétegeknek juttatja el a cikkeimet, mint a blogom. Ez nem azt jelenti, hogy az Androbitet én csak kihasználom, hanem azt, hogy örvendetes módon kölcsönösen aknázzuk ki az egymásban rejlő lehetőségeket. Mivel tagja vagyok az Androbit "szerkesztőségének" ezért egy kicsit munkahelyemnek is tekintem. Ha én egy munkahelyen jól érzem magam, akkor célom, hogy a munkahelyemet támogassam. Nos ezért népszerűsítem is, ahol csak lehet. A közös céljaink pedig megegyeznek. Ezeket a célokat pedig összefoglalom egy kis listában:

- a nyílt forráskódú szoftverek megismertetése a hazai laikusokkal
- a Linux, mint alternatív operációs rendszer népszerűsítése
- a Linux minél felhasználóbarátabb, emberközelibb bemutatása, ismertetése a kezdő felhasználók számára
- a Linux közösség támogatása, népszerűsítése
- tévhitek, hiedelmek eloszlatása
- emellett a Linux objektív ismertetése, azaz a "tömjénezés" helyett a pártatlan, valódi hibákra, hiányosságokra is kitérő, korrekt tájékoztatás

A fenti listából látható, hogy szándékaim/szándékaink korrektek, úgymond a "jó célt szolgáljuk".
Pár napon/héten belül szándékozom jobban is támogatni az androbit.org -ot, oly módon, hogy itt a blogon is megjelenik majd egy-két link, vagy esetleg banner, vagy egy kisebb logó. Nem tolakodó, de észrevehető módon. Ez nem azt jelenti, hogy "benyaltam" az Androbitnek, hanem azt, hogy támogatom a hazai Linux közösség jelenleg legösszeszedettebb híradóját. A Youtube videóimban is meg fog jelenni az Androbit logo, sőt, a legutóbbi cikkemben már egy "Androbit" nevű felhasználói fiókkal "operáltam" a képernyőfelvételek alatt.

További kellemes informálódást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

DE-k WM-ek, satöbbi.. Mé útálom a Gnome-ot?

Mint az virtuális ismerőseim körében ismeretes, Openbox fan vagyok nagyon régóta. Mégsem ezt ajánlanám olyanoknak, akiknek nincs türelme/id...